CRESYN

Ваш подарок
Оберіть мову:   УКР   РОС   
  • Продукция
  • Про компанію
  • Гарантія
  • Публикації
  • Де купити
  • Контакти
     
 

Додатково 6 місяців безкоштовного сервісу!

Зареєструйтесь протягом 2-ох місяців з дати купівлі і отримайте додаткові 6 місяців безкоштовного сервісу* (див. умови).

Для реєстрації необхідно заповнити анкету. Всі поля є обов'язковими для заповнення.

Дані "серія" і "номер" Ви можете знайти на наклейці.

Після реєстрації на ваш e-mail буде висланий сервіс-код. Він дійсний тільки для одного продукту, тобто кожен куплений продукт повинен бути зареєстрований окремо.

При зверненні в сервісний центр Вам необходідно надати товар разом з упаковкою та наступні документи: гарантійний талон, розрахунковий документ (товарний чек або інший) та роздрукований сервісний код.



 
Прізвище:
Им'я:
E-Mail:
 
Назва товару:
Серия и номер:
 
Дата купівлі:
(вказана на гарантійному талоні)

Місто:
Назва магазину:
   Згоден отримувати новини.
 
   Я згоден з тим, що мої персональні дані будуть зібрані і використані в рамках, визначених Законом «Про захист персональних даних».
 
Перевірочний код:
   
Обновити картинку
 



УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГИ БЕЗОПЛАТНОГО СЕРВІСУ

  1. Послуга безоплатного сервісу (далі – Послуга) – це послуга, яка включає в себе наступні роботи: безоплатну діагностику та ремонт товару без вартості запасних частин товару.
  2. Термін дії Послуги – 180 календарних днів. Послуга починає діяти з дати закінчення гарантійного терміну, що вказаний в гарантійному талоні.
  3. Послуга діє на офіційну продукцію марки CRESYN, яка придбана на території України.
  4. Найменування та адреса Сервісного центру, який надає Послугу:

    м. Київ
    Сервісний центр "ITS", вул. М.Шпака, 5
    тел. (44) 456-82-91, 456-63-89
    режим роботи: пн-пт: з 10:00 до 18:00, сб, нд - вихідні

  5. Послуга надається після реєстрації товару на сайті впродовж 60 календарних днів з моменту його придбання. Після реєстрації на сайті зареєстрована особа має право отримати Послугу.
  6. Зареєстрована особа при зверненні до Сервісного центру разом з товаром надає товар разом з упаковкою та наступні документи: гарантійний талон, розрахунковий документ (товарний чек або інше) та роздрукований сервісний код.
  7. У разі звернення до Сервісного центру з невідповідними або недостовірними документами, які надаються разом з товаром, Сервісний центр вправі відмовити у наданні Послуги.
  8. Послуга не поширюється на:
  • Допоміжні частини та аксесуари;
  • Звичайний знос товару у процесі експлуатації;
  • Якщо не можливо ідентифікувати товар (відсутнє зовнішнє маркування товару або воно нерозбірливе);
  • Недоліки чи пошкодження товару, які спричинені недбалим або необережним поводженням або діями споживача чи третіх осіб (включаючи, але не обмежуючись механічними ушкодженнями товару);
  • Недоліки, що виникли після неправильного використання товару (недотримання або порушення норм та умов, що викладені в інструкції з експлуатації на товар);
  • Недоліки, що виникли після використання товару сумісно з іншим виробом, некомплектими (неоригінальними) допоміжними частинами, некомплектним (неоригінальним) програмним забезпеченням;
  • Недоліки товару, викликані неправильною (некоректною) роботою комп’ютера, сумісно з яким використовувався виріб;
  • Недоліки, що можуть бути спричинені вірусними програмами, що знаходяться на комп’ютері споживача або третьої особи;
  • Недоліки чи пошкодження товару, викликані витіканням (потраплянням) рідини з елементу живлення у товар, невідповідністю елементів живлення зазначеним у інструкції з експлуатації на товар;
  • Недоліки чи пошкодження товару, що виникли в результаті попадання у внутрішній об’єм товару бруду (ворс, пісок, насіння, табак, комахи, таргани, інше), пилу, вологи, рідини тощо;
  • Недолік товару, що виник із-за використання неякісних носіїв інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись неліцензованим програмним забезпеченням);
  • Недоліки, викликані форс-мажорними обставинами, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої сторони (осіб);
  • Якщо недолік товару проявляє себе у випадку ненаявності або незадовільної роботи постачальника послуг від третьої сторони, за допомогою яких функціонує товар;
  • Коли товар було розкрито чи модифіковано;
  • Якщо необхідно відновити особисту інформацію споживача, що зберігається (лася) у внутрішній пам’яті товару;
  • Коли порушені або відсутні заводські котрольні пломби (при заводському пломбуванні);
  • Якщо у разі повторного звернення споживача в Сервісний центр порушена або відсутня контрольна пломба, що була встановлена після проведення технічного обслуговування або ремонту.
  1. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 р. №2297-VI, заповнівши реєстраційну анкету Ви добровільно надали свою згоду ТОВ «МІКРОТЕХ», ЄДРПОУ 31869486, на обробку, в тому числі збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення та знищення наданих Ваших персональних даних у базі персональних даних ТОВ «МІКРОТЕХ» під назвою «Контрагенти» в електронній формі та/або у формі карточок.